Vacature Voorzitter

Voorzitter met passie voor sport en innovatie gezocht die klaar is om samen met ons de toekomst vorm te geven

Over ons
Wij zijn een sportieve en bruisende schaatsvereniging die vijf jaar geleden haar activiteiten heeft uitgebreid met het skeeleren. Ons terrein, Hanzepark Hattem, biedt talloze mogelijkheden voor sportieve activiteiten en evenementen, en we worden ondersteund door een enthousiaste groep vrijwilligers die altijd klaar staat om nieuwe initiatieven te omarmen.

Wat zoeken wij?
Wij zijn op zoek naar een voorzitter die:
– Open staat voor verandering: Je ziet kansen in vernieuwing en weet hoe je deze kunt benutten om onze vereniging naar een hoger niveau te tillen.
– Samenwerking hoog in het vaandel heeft: Je werkt graag samen met vrijwilligers, leden en andere partijen om gezamenlijke doelen te bereiken.
– Innovatieve ideeën heeft: Je bent niet bang om buiten de gebaande paden te denken en nieuwe initiatieven te onderzoeken die bijdragen aan de groei en diversiteit van onze activiteiten.

Interesse?
Ben jij de voorzitter die wij zoeken? Wil jij samen met ons de schaats- en skeelersport en nieuwe initiatieven ontwikkelen en vernieuwen? Stuur dan je motivatie naar info@ijsvereniginghattem.nl of bel +31 (0)6.28.03.65.63 voor meer informatie en wie weet sta jij binnenkort aan het roer van onze prachtige vereniging!