Vacature Secretaris

Enthousiaste secretaris gezocht!

Wat ga je doen?
– Je ondersteunt het bestuur 8x per jaar door het beheren van de agenda en notuleren van de vergaderingen.
– Opstellen van het jaarrapport: Je verzamelt en ordent gegevens en zorgt voor een duidelijke en accurate verslaglegging van het afgelopen jaar.

Wat bieden wij?
– Een leuke en uitdagende vrijwilligersfunctie binnen een enthousiaste en betrokken vereniging.
– De mogelijkheid om een actieve bijdrage te leveren aan de ontwikkeling van de ijs- en skeelersport in onze regio. Een gezellig team waarin samenwerking en sportiviteit voorop staan.

Wat vragen wij?
– Goede organisatorische en communicatieve vaardigheden. Affiniteit met  secretariële werkzaamheden is gewenst.

Interesse?
Lijkt het jou leuk om onze vereniging te ondersteunen als secretaris? Stuur dan een e-mail naar info@ijsvereniginghattem.nl. Voor meer informatie kun je contact opnemen met Bé Dekker via +31 (0)6 28.03.65.63.

Wij kijken uit naar je reactie!